Release April 2024 voor Admedis

Vandaag is de nieuwe release van Admedis live gegaan.
Bij deze nieuwe release zitten een aantal nieuwe features en wijzigingen.

Hieronder volgt een overzicht van de meest belangrijke toevoegingen!

Mochten er vragen of opmerkingen zijn naar aanleiding van deze release, dan horen wij die uiteraard graag. Stuur een e-mail naar [email protected] of neem via whatsapp contact met ons op.

Verbeteringen afspraak overzicht - Deel 1

Vandaag zijn er bij Admedis wijzigingen live gegaan ter verbetering van het afspraken overzicht.

Allereerst is het nu mogelijk om een specifiek datum te openen. Als je klikt op de 'Kalander met vink' knop links bovenin het scherm. Dan komt er een datum selectie uit. Selecteer daar een datum en de afspraken worden automatisch ingeladen.

Verbeteringen afspraak overzicht - Deel 2

Vanaf nu is het mogelijk om per werknemer te selecteren hoe de afspraken worden getoond. Standaard wordt het overzicht getoond op gebouw / kamer verdeling.

Indien er bij de ingelogde gebruiker, in zijn/haar profiel staat aangegeven dat ze de agenda per werknemer willen zien. Dan wordt er per werknemer getoond.

Verbeteringen afspraak overzicht - Deel 3

Vergeet je afspraken niet meer af te maken!
Achter elke afspraak in de agenda staat nu een blokje met 4 vakjes.
Afhankelijk van verschillende regels wordt er in elk vakje een stip geplaatst. 

Links boven: Deze stip staat aan op het moment dat het gehele verslag is ingevuld.

Links onder: Hier wordt een stip geplaatst indien er bij de afspraak apparatuur gebruikt wordt.

Rechts boven: Indien de afspraak gefactureerd is, wordt er hier een stip geplaatst.

Rechts onder: Als er bij het verslag van de afspraak is aangegeven dat de behandeling gedaan is. Dan wordt er hier een stip geplaatst.

Overige wijzigingen

Andere type afspraken

Bij het afspraken overzicht staat er nu een knop met daarop een 'poppetje' getekend. Indien je hierop klikt, wordt het mogelijk om andere type afspraken toe te voegen. Hiermee kan je bijvoorbeeld je administratie uren bijhouden.

Bij rapportages => Werknemers => Dagenlijst wordt er een overzicht getoond van de andere type afspraken.

Afspraak maken / verzetten

Op de afspraken detail pagina wordt er nu naast de datum een overzicht getoond met alle afspraken die ervoor en erna staan in de agenda. 

Dit moet een beter overzicht geven bij het maken of verzetten van een afspraak

Patiënt statistieken

Bij de patiƫntenkaart is er een nieuw tabblad bijgekomen, namelijk 'Statistieken'.

Op dit tabblad staat een overzicht van welke behandelingen en facturen de patiƫnt heeft.

Tevens zie je een overzicht van de facturen gegroepeerd per status.